Καρύδια: θαυματουργή τροφή για καλή υγεία και… πεντανόστιμα γλυκά!

Καρύδια: θαυματουργή τροφή για καλή υγεία και… πεντανόστιμα γλυκά!

Το φθινόπωρο είναι ήδη εδώ, ενώ ο χειμώνας πλησιάζει! Είναι η πιο κατάλληλη εποχή για να εμπλουτίσουμε τη διατροφή μας με τροφές που μας παρέχουν ποιοτικές θερμίδες και καλά λιπαρά. Η λύση είναι στους ξηρούς καρπούς και ειδικά στα καρύδια! Έχουν γεύση που χωράει παντού – σε σαλάτες, γλυκά, επιδόρπια – αλλά στέκεται άνετα και μόνη της, χάρη στην υψηλή διατροφική αξία που τη συνοδεύει. Αν θέλετε λοιπόν να κρατήσετε όσο το δυνατόν πιο μακριά τις ασθένειες, τότε ενσωματώστε στο διατροφικό σας πρόγραμμα και λίγα καρύδια, τώρα που βρίσκονται και στην εποχή τους. Ανέκαθεν σύμβολο της διανόησης, αφού μοιάζουν στο σχήμα τους με εκείνο του ανθρώπινου εγκεφάλου, τα καρύδια από τα αρχαία χρόνια θεωρήθηκαν και τροφή για το μυαλό. Νόστιμα και ιδιαίτερα θρεπτικά, πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που είναι απαραίτητα για τη βέλτιστη υγεία, τα καρύδια αποτελούν τον αδιαφιλονίκητο πρωταγωνιστή των ξηρών καρπών και δεν θα πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σας. Ας δούμε γιατί: Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, αλλά και σε θερμίδες, τα καρύδια, όταν καταναλώνονται με μέτρο, αποτελούν μια πραγματική ασπίδα του οργανισμού ενάντια σε παθήσεις, λοιμώξεις και κινδύνους, που τον απειλούν. Ποια είναι η ενδεδειγμένη κατανάλωσή τους; Τα καρύδια, αποτελούν ιδανικό σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ωστόσο, λόγω του υψηλού θερμιδικού τους φορτίου, θα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο. Υπολογίστε, πως μια χούφτα από καρύδια περιέχει κοντά 200 θερμίδες, οπότε σύμφωνα με το βάρος και τις διατροφικές σας ανάγκες, μπορείτε να πράξετε ανάλογα. Ωστόσο, οι ειδικοί αναφέρουν, πως η ημερήσια κατανάλωση καρυδιών, δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 1-2 μερίδες, δηλαδή 25-50 γραμ. την ημέρα. Πολύτιμα θρεπτικά συστατικά Για πολλά χρόνια, τα καρύδια...